WEBSITE PARTENER

Produse naturiste Calivita, terapii si tratamente naturiste

0751.253.001
0766.799.952

Sistemul MLM, Network Marketing, Shared marketing

 

Vrei să fi stăpânul propriei tale vieți ?

Vrei o activitate pe care să o faci cu plăcere?

Vrei o activitate prin care să-ți ajuți semenii ?

Vrei o activitate care să devină afacerea ta?

Dacă DA, atunci fă primul pas: începe instruirea !

Te vei întreba ce anume trebuie să vinzi?

Vindem posibilitatea de a fi stăpânul propriei vieți. Asta este tot ce vindem, iar dacă aceasta este tot ce vei vinde și tu, vei putea castiga bani, multi bani, deoarece odată ce o persoană dorește să fie stăpână pe viața sa, o afacere Network Marketing e singurul răspuns realist.

 

Cum promovăm produsele, dacă nu vindem?

Un sistem foarte ingenios ne ajută să construim o afacere fără să devenim vânzători adevărați, iar acest sistem este Network marketingul. Așadar ești gata să începi? Atunci START!

 

Ce este MLM-ul, Network Marketing-ul ?

Așa cum am spus mai înainte este un sistem ingenios care ne ajută să pornim într-o afacere, fără a avea nevoie de un capital, fără să periclitam agoniseala de până acum, atât cât este ea. Ca în orice activitate pentru a avea succes trebuie să cunoaștem activitatea, principiile de bază care o călauzesc, micile trucuri care ne ajută să depășim momentele grele. Așadar, avem nevoie de un profesor care să ne învețe să facem afacerea, iar în cazul nostru al MLM-ului, Network Marketingului acesta este

 

Sponsorul.

MLM înseamnă Multi Level Marketing adică marketing pe mai multe nivele, iar Network Marketing înseamnă marketing în rețea. Cele doua denumiri sunt pentru aceeași activitate, dar diferiți instructori consideră că una sau alta dintre cele două denumiri este mai reprezentativă. Personal consider că Network Marketig reflectă mai sugestiv fenomenul deoarece activitatea se desfașoară într-adevăr într-o rețea pe mai multe nivele dar acestea se dezvoltă diferit, inegal. Vom folosi în continuare termenul de Network Marketing.

 

Marketingul în rețea este un termen general pentru un anumit tip de marketing, care descrie o structură de comercializare și promovare a produselor și serviciilor utilizată de unele companii, ca parte a strategiei de marketing, diferit de cel clasic, efectuat de obicei de o persoană și nu de o companie, în care comercializarea produselor şi serviciilor în scopuri de afaceri se face utilizând rețelele interpersonale, în care publicitatea se face de la om la om. Majoritatea companiilor, care au o strategie de marketing în rețea, folosesc ca mod de recompensare a celor care fac marketingul în rețea o recompensare în sistem MLM, adică oferă o recompensare și pentru promovarea produselor și serviciilor făcută și de liniile descendente, astfel că strategia de marketing în rețea și modul de recompensare sunt adesea confundate.

 

Să vedem acum cum funcționează acest extraordinar sistem de promovare a produselor sau serviciilor, bazat pe o progresie geometrică și care poate crea o rețea foarte mare într-un timp relativ scurt, bazat doar pe promovarea unor produse sau servicii de calitate, prin viu grai, prin încrederea persoanelor în cei care le recomandă și care le sunt prieteni sau cunoștințe.

 

Puterea numerelor

Dacă începi să sponsorizezi 2 oameni pe care îi înveți să sponsorizeze fiecare cîte 2, vei obține 4 oameni pe nivelul al doilea, 8 pe nivelul al treilea și 16 pe patrulea nivel în structura ta. Dacă mai sponsorizezi un om în plus pe primul nivel adică 3 oameni, pe care îi înveți să sponsorizeze fiecare câte 3, vei obține 9 pe nivelul al doilea, apoi îi înveți cum să sponsorizeze și ei câte 3 vei avea 27 pe nivelul al treilea, mergând mai departe obții 81 oameni pe al patrulea nivel în structura ta. Diferenţa este acum de 65 de persoane.

 

Dar, atenţie ADEVĂRATA DIFERENŢĂ ESTE UNU ! Fiecare om a sponsorizat doar o persoană în plus! Să vedem ce se întâmplă dacă fiecare om sponsorizează încă doi. Sponsorizezi 4 şi îi înveţi pe fiecare dintre ei cum să sponsorizeze câte 4. Apoi îi ajuţi pe cei 4 oameni noi să-i înveţe pe cei 16 oameni ai lor cum să sponsorizeze fiecare câte 4, ajungând astfel la formarea unui grup de 64.

 

Mergând numai cu un nivel mai jos, grupul va avea 256 de persoane pe nivelul 4. Acum avem o diferenţă considerabilă, dar ADEVĂRATA DIFERENŢĂ constă în faptul că fiecare a sponsorizat DOAR DOI ÎN PLUS. Dacă fiecare om mai sponsorizează încă unul,adică 5 vom avea 5 ori 5 egal 25, înmulţit cu 5 egal cu 125, înmulţit cu 5 avem 625. DIFERENŢA ESTE FANTASTICĂ 5

 

Dar ADEVĂRATA DIFERENŢĂ constă în faptul că fiecare trebuie să sponsorizeze doar cu TREI oameni mai mult.

 

Aşadar cei 5 din capul coloanei reprezintă persoanele care doresc să fie implicate SERIOS în construirea unei afaceri pe cont propriu. Probabil că va trebui să sponsorizezi 10, 15 sau 200 de persoane pentru a-i întîlni pe aceşti 5 oameni serioşi. Așadar iată cum puțină matematică, corect aplicată, ne ajută să facem o afacere prosperă, bazată însă pe multă muncă, cunoașterea perfectă a produselor și serviciilor pe care le promovăm, cunoașterea și aplicarea cunoșințelor despre relațiile interumane, instruirea permanentă, perseverență și urmarea pașilor pe care ne îndrumă sponsorii noștrii.

 

Marketingul înseamnă pur şi simplu transferarea unui produs sau serviciu de la producător sau furnizor la consumator ; Multi înseamnă mai mult de unul, iar Level înseamnă nivel sau generaţie. Trebuie să subliniem că Multi-Level se referă la sistemul de recompensare a persoanelor care determină miscarea produsului sau serviciului, aşadar reprezintă un comision, un bonus acordat pentru munca efectuată. Mişcarea produselor sau serviciilor de la producător la consumator se poate face prin trei metode de baza :

  • Vânzarea cu amănuntul, ca exemple avem magazinele universale,băcănia, farmacia,etc

  • Vânzările directe, care sunt reprezentate de asigurările, enciclopediile, vasele de gătit oferite de un agent de vânzări la domiciliu sau de un comis voiajor

  • Multi-Level Marketing sau network marketing care este reprezentata de firme precum CaliVita® International, Amway, Herbalife, Forever Living Products,etc.

Diferenţa esenţială dintre MLM şi vânzările directe o reprezintă faptul ca în MLM îţi conduci o afacere personală cu ajutorul muncii partenerilor tăi, în timp ce în vânzările directe afacera se desfăşoară doar cu ajutorul muncii tale.Se spune că în MLM nu trebuie să vinzi produse ci să vinzi o afacere. Caracteristic în sistemele MLM fată de vânzările directe este SPONSORIZAREA altor distribuitori, ceea ce presupune să îi înveţi să facă ceea ce faci tu, adică să îşi construiască o afacere proprie. Scopul acestor pagini este de a vă îndruma primii paşi în această activitate atât de încitanta dar şi plină de satisfacţii, pentru că subiectul este foarte vast şi în literatura specifică găsiţi atât pe internet dar mai ales în paginile cărţilor scrise de autori celebri în teoria MLM precum Don şi Nancy Failla, Jon Kalench, Tom Schreiter, Richard Poe, John Milton Fogg,şi alţii informaţiile de care aveţi nevoie.

 

Voinţa şi dorinţa nu sunt de ajuns pentru a face ceva. Trebuie sa învţăm şi CUM SE FACE ceea ce dorim să realizăm! Acestea sunt doar câteva sfaturi care să vă ajute să porniţi corect în activitatea de network marketing pe care ati ales-o. Pentru a avea succes în aceasta fascinantă activitate trebuie să vă instruiţi în

permanenţă, să citiţi cărţi tematice, să ascultaţi casete, să navigaţi pe internet, unde veți găsi lucruri interesante într-un cuvânt: STUDIATI şi apoi APLICAŢI. Pentru a ne instrui pe noi înşine, dar si pe colaboratorii noştrii trebuie să urmăm anumite căi bătătorite de alţii înainte noastră şi să învăţăm din realizările lor dar şi din greşelile lor

Astfel să constrium un «decalog» pentru cele mai importante activităţi : prezentarea, recrutarea, instruirea

 

PREZENTAREA

Prezenterea unei oportunităţi de afaceri în network marketing se face «faţă în faţă»,unui grup sau «de sufragerie» precum şi prin «open plan». În cadrul prezentării vom pune câteva întrebări cheie care ne vor ajuta să cunoaştem mai bine prospectanţii şi să îi convingem. Cele 10 întrebări cheie sunt:

  • Întrebarea motivaţională este necesara pentru a afla motivul prezenţei lor la prezentare precum si câteva puncte sensibile din viaţa lor iar întrebarea cheie este :

"Stimaţi invitaţi (stimate domn,stimată doamnă) sunt curios să aflu de ce aţi decis să veniţi la prezentarea acestei afaceri ?

  • Întrebarea de obţinere a permisiunii este necerară pentru că pe parcursul prezentării vom mai pune întrebări şi nu trebuie să creem impresia că îi supunem unui interogatoriu

Ar fi de un mare folos pentru mine, în cele ce urmează să vă prezint, dacă aş putea afla câte ceva despre situaţia dvs. Pot să vă pun câteva întrebări?”

  • Întrebarea exploratoare ne ajută să aflăm adevaratele motive ale prezenţei la prezentare punând următoarea întrebare :

Aţi spus că motivele pentru care aţi venit la prezentare au fost că...(aici repetaţi ceea ce a răspuns invitatul la întrebarea motivaţională). Ce aţi vrut să spuneţi prin asta?”

  • Întrebarea despre problemele financiare pentru că nemulţumirile legate de situaţia financiară este unul din motivele de bază pentru care oamenii aleg networking marketingul şi îi întrebăm :

Sunteţi mulţumit de banii pe care-i câştigaţi în prezent?”

  • Întrebarea despre libertate : libertatea reprezintă un alt motiv de bază pentru a intra în network marketing şi pentru aceasta punem întrebarea

Ce părere aveţi despre timpul dvs. liber pe care-l petreceţi cu familia, prietenii sau cu distracţiile?”

  • Întrebarea despre insatisfacţia locului de muncă : acesta este al treilea motiv de bază pentru care oamenii se îndreaptă spre network marketing şi pentru a ne convinge punem intrebarea :

Sunteţi deplin mulţumit cu locul dvs. de muncă? Vă place serviciul care-l aveţi?”

  • Întrebare pentru aflarea soluţiei : pentru a-I determina să îşi dorească să adere la afacerea network marketing trebuie să le stîrnim curiozitatea cum poate aceasta afacere să le resolve problemele şi atunci punem urmatoarea întrebare :

Ce credeţi că ar însemna pentru dvs. şi familia dvs., dacă aţi găsi o oportunitate de afaceri care să vă resolve toate aceste probleme?”

  • Întrebarea de bază pentru calificarea prospectantului : este cea mai importantă întrebare şi se pune înainte de prezentarea produselor sau serviciilor oferite prin afacere şi înainte de prezentarea planului de marketing :

Oameni buni (stimaţi invitaţi, etc.), dacă vă voi demonstra că oportunitatea afacerii companiei mele vă va rezolva toate problemele de care mi-aţi vorbit astăzi, sunteţi pregătiţi să faceţi un legământ cu dumneavoastră înșivă şi să porniţi la treabă ?”

  • Întrebarea despre avantaje : veţi pune această întrebare după prezentare : “Acum, după ce v-am prezentat programul nostru, aţi înţeles cum vă veţi putea satisface dorinţele şi cum vi se pot rezolva problemele?”

  • Întrebarea test pentru decizie : puneţi această întrebare separat fiecărui invitat( atât soţului cât şi soţiei) :

Domnule... (Doamnă....), înţelegeţi ce beneficii veţi avea, dacă veţi lua parte la acest program ?”

În cazul în care a-ti pus corect aceste întrebări atunci prospectantul va dori să semneze adeziunea

 

RECRUTAREA

Pentru a reuşi în munca de recrutare trebuie să urmăm sfatul unor personae care au reuşit sau care sunt buni teoreticieni ai fenomenului network marketing Vă vom prezenta acum cele 10 reguli pentru o recrutare reuşită ale lui Richard Bliss Brooke :

  1. Nu vă agăţaţi de fiecare om pentru a nu fi refuzaţi categoric nu trebuie şă insistăm ca fiecare om cu care vorbim să semneze un contract de adeziune sau colaborare

  2. Nu cereţi nimic concret prospectantului pentru că dacă le cerem şă cumpere ceva de care nu au nevoie sau nu doresc,oamenii se retrag interpretând gestul ca un amestec în viaţa lor

  3. Aveţi 4 aşi în mânecă dacă prospectantul nu este prea entuziazmat să asiste la o prezentare folosiţi-i :

    • prezentarea ofertei

    • crearea interesului faţă de ofertă

    • crearea dorinţei de a cunoaşte oferta

    • stimularea deciziei pentru a primi un răspuns favorabil

  4. Fiţi generoşi cu ascultătorii dvs ascultati-l pe prospectant pentru ca şi el sa vă asculte

  5. Interesaţi-vă de oamenii cu care discutaţi prin întrebări descoperiţi ce îi place şi ce nu îi place, ce îi lipseşte cel mai mult,care este cel mai important lucru din viaţă.

  6. Analizaţi şi descoperiţi punctele cheie ale oamenilor aflaţi care sunt punctele de interes ale prospectantului dorinţele sale ale sale şi ale familiei

  7. Faceţi paşi mărunţi spuneţi prospectantului că aveţi soluţia pentru rezolvarea problemelor cu care se confrntă şi rugaţi-l doar să arunce o privire pe ofreta dvs

  • "Ştiu o cale pe care aţi putea păşi ca să-ţi rezolvi problemele. Te-ar interesa să vezi despre ce este vorba?"

  • "Sunt implicat în ceva care te-ar putea ajuta şi pe tine. Te interesează să vezi oferta mea?"

  • "Cred că te potriveşti perfect cu programul nostru. Câştigul pe care l-ai putea realiza ţi-ar rezolva toate necesităţile. Vrei să vezi cum arată programul nostru?"

  • "Cunosc un program în care poţi câştiga bani în plus, pe lângă serviciu. Se pot câştiga între..... dolari şi........ dolari. Te interesează aşa ceva?"

  1. Prezentaţi planul de marketing sau de carieră cu pasiune

  2. Îndemnaţi propectantul să acţioneze pe loc. Rugaţi-l să se decidă pe loc pentru că orice întârziere sau consultare cu altă persoană poate anula tot efortul

  3. Trageţi concluziile discuţiei pe loc:dacă răspunsul este Da începeţi colaborarea,dacă este Nu atunci întrebaţi-l dacă nu cunoaşte pe cineva care ar dori să vadă oferta

 

INSTRUIREA

Orice distribuitor dintr-un sistem mlm va deveni în momentul în care are competenţa necesară, sponsor al celor pe care vrea să îi aducă în afacere astfel că trebuie să ştie să se instruiască şi să instruiască la rândul său în mod profesionist. Pentru aceasta el trebuie să stie că :

  • Sponsorul te ajută să-ţi clarifici visele şi ţelurile importante

  • Sponsorul descoperă talente naturale, aptitudini şi abilitaţi

  • Sponsorul lucreaza cu TOATĂ persoana distribuitorului

  • Sponsorul ştie să facă planuri de acţiune eficiente

  • Sponsorul îşi îndeamnă distribuitorul să-şi asume responsabilitatea

  • Sponsorul are o grijă personală deosebită faţă de distribuitor

  • Sponsorul elimină risipa de energie

  • Sponsorul previne recidivarea erorilor

  • Sponsorul este un paretener de afaceri ideal

  • Sponsorul sprijină dorinţa distribuitorilor de a deveni instructori

 

Mult succes şi vă aşteptăm alături de noi în fascinanta lume a Network Marketingului!