WEBSITE PARTENER

Produse naturiste Calivita, terapii si tratamente naturiste

0751.253.001

Bibliografia  aferentă network marketingului cuprinde o serie de cărţi considerate de bază,ale unor autori celebrii în acest domeniu, dar şi a altora care au adus contribuţi inseminate  la înţelegerea fenomenului network marketingului.

 

Vom începe cu Don şi Nancy Failla :


Bazele MLM-Cum se construieşte o structură Multi-Lever Marketing plină de succes

Reprezintă abecedarul distribuitorului MLM este o carte de start în afacerile de marketing în reţea, destinată distribuitorilor începători. A fost publicată în peste 3,5 milioane exemplare şi tradusă în 22 de limbi ! Autorul descrie în cele 10 prezentări sintetice ("napkin presentations") sistemul de distribuţie MLM şi metodele de lucru pentru construirea unei afaceri independente, profitabilă si garantată. Este un manual de lucru, un instrument MLM, o carte fundamentală pentru oamenii care acceptă şansa de a deveni stăpâni pe propria lor viaţă


Prezentarea de 45 de secunde care îţi va schimba viaţa

Cartea prezintă cea mai nouă tehnică de prezentare a afacerii MLM şi cele 10 prezentări sintetice ("napkin prsentations") descrise în "Bazele MLM", într-un instrument de lucru MLM original! Tehnici moderne de comunicare pentru un start rapid! Un capitol suplimentar despre modalităţile de câştig rezidual în MLM


Intrebări şi Răspunsuri despre MLM"

O carte de lucru pentru toţi distribuitorii care doresc să cunoască raspunsul la cele mai comune întrebări despre  activitatea din industria MLM. Structurată pe trei categorii de probleme, cartea se adresează prospectanţilor, începătorilor şi distribuitorilor avansaţi, care au nelămuriri în legatura cu sistemul de lucru în MLM. Glosarul de termeni de la sfârsitul cărţii oferă cititorilor un lexic nou, armonizat cu limbajul profesional utilizat în industria MLM în limba româna, constituind un ghid al noţiunilor specifice acestei activităţi

 

"Sponsorizarea la mare distanţă"

Autorii descriu câteva metode moderne de lucru pentru recrutarea, sponsorizarea şi instruirea eficace a distribuitorilor aflaţi la mare distanţă. Mijloacele tehnice de comunicatie permit astăzi organizarea unor sesiuni de instruire prin telefon, poştă, fax şi, în special, prin Internet, ceea ce oferă imaginea completă a posibilităţilor practice de dezvoltare a structurilor MLM. Don si Nancy Failla recomandă câteva instrumente de lucru, verificate în practică, pentru stimularea creşterii structurilor MLM.

 

"O cale mai bună pentru o viaţă mai bună "

Autoarea abordează câteva probleme cheie ale vieţii, care vă invită să vă descoperiţi crezul şi să deviniţi conştienţi de vastul dumneavoastră potenţial, precum şi de ţelul pe care îl aveţi. Este o abordare practică a unei filozofii de viaţă care duce de la introspecţie la analiză, soluţii şi acţiune. Citind cartea învăţaţi să deveniţi stăpânii propriei vieţi lucrând într-o afacere MLM.
 
Următorul scriitor de succes este John Kalench un instructor de renume, care introdus un stil aparte în tehnica Sponsorizării.Cartea sa "Cum să fii cel mai bun în MLM" este şi acum un Best Seller al cărţilor de instruire pentru distribuitorii, sponsorii şi managerii MLM


"Cea mai mare sansa din istoria lumii"

Autorul prezinta adevărul despre industria MLM, aratând trecutul, prezentul si viitorul afacerilor de vânzari directe. Şansele oferite de dezvoltarea acestei industrii sunt analizate şi ecplicate pe înţelesul tuturor, pentru stimularea spiritului întreprinzător şi pentru obţinerea independenţei financiare. O excelentă carte pentru începutul activităţii în MLM, cu ajutorul căreia se poate aprecia ce înseamnă Network Marketing şi modul cum trebuie să te menţii în topul afacerilor viitoare.

 

"Cum să fii cel mai bun în MLM"

Cea mai bună carte de instruire MLM din lume, în care sunt descrise căile practice de construire a unei afaceri MLM. Autorul îşi conduce pas cu pas cititorii pe drumul însuşirii calităţilor de "a fi cel mai bun în MLM".  Epilogul, Bibliografia şi Omagiul prietenilor întregesc acest manual al distribuitorului MLM. Cartea este structurată pe 11 capitole de studiu individual:
1. Scopuri şi ţeluri, 2. Motivaţia şi atitudinea, 3. Instruirea, 4. Produsele, 5. Prospectarea, 6. Discuţia, 7. Obiecţii, 8. Urmărirea rezultatelor, 9. Prezentarea oportunităţilor. 10. Instruirea noului distribuitor, 11. Dublarea
 
Un alt mare scriitor este Tom Schreiter autorul care a perfecţionat tehnicile de recrutare în MLM - un expert în materie! Un instructor şi lector itinerant - o adevărată sursă de inspiraţie. În prezent acesta îşi conduce propria companie MLM, VitaCorp International, specializată pe suplimente nutritive.


"Magia sponsorizarii - sistemul de recrutare Big Al"

Prima carte din seria Big Al, un manual de recrutare şi sponsorizare în MLM, scrisă de Tom Schreiter (alias Big Al). Autorul descrie tehnicile de baza în activitatea de început a distribuitorilor MLM, pe care aceştia trebuie să le cunoască, pentru a demara cu succes afacerea:-selectarea clienţilor, - localizarea noilor distribuitori, - cele două întrebări magice, - frica de muncă în zadar, - sindromul laptelui, - prezentarea eficientă de 25 minute, -  eliminarea miturilor

 

"Cum se creează o structură explozivă"

Tehnici avansate de recrutare şi selectare pentru o reţea de distribuitori în dezvoltare:
 - unde trage peştele? - chestionarul deciziei, - recrutarea la târguri şi expoziţii, - secretele ingredientelor Big Al,
 - cei mai buni oameni, - soluţia treptelor (metoda de baza), - tehnici publicitare şi de birou, - testul IQ al începătorului, - răspunsuri la testul IQ

 

"Turbo MLM"

Big Al prezintă tehnicile de accelerare a construirii unei structuri MLM. Citind cartea aflaţi despre: - spectrul milionului, - recrutarea prin comenzi poştale, -testul managerului MLM, - selecţia liderilor, -handicapurile financiare, -motivele insuccesului în recrutare, -decizia incorectă, -recrutarea dinamică, -prezentarea productivă.

 

"Cum să formezi lideri MLM"

Big Al prezintă într-o manieră proprie tehnicile de formare ale liderilor independenţi într-o reţea MLM:

- mitul procentului de 2%, -multiplicarearea liderilor supradotaţi, -recrutarea cu 93.000 dolari, -oferta din rucsac,

- metoda sertarului cu dosare, -exagerarea reclamei, clienţii ideali şi -accelerarea afacerii.

 

"Super Prospectarea"

Big Al prezintă ofertele speciale pentru recrutarea noilor distribuitori şi tehnica de start rapid într-o afacere MLM. Citind cartea veţi afla despre urmatoarele tehnici: - secretul ofertelor, - cuvântul magic al ofertelor MLM, - demontarea fricii de a vinde, - ghidul casetei audio de sponsorizare, - sistemul SSA de prospectare, - mit şi adevăr în MLM

 

"De ce treci pe lânga o avere?"

Un instrument practic realizat de Big Al pentru recrutarea dinamică în MLM. Broşura dezvăluie misterele afacerilor de vânzări directe şi rezolvă prospectarea în masă. Nu se aminteşte nimic despre MLM, dar sunt date  exemple de afaceri individuale profitabile, care se pot desfăşura în afara serviciului de bază. Efectul broşurii este impresionant! Majoritatea celor care o citesc vor dori să intre imediat în afacere! Decizia cititorului se formează aplicând tactica celor 3 paşi:
1. Se dă broşura unei persoane, pentru a se informa; 
2. Se aşteaptă 1-2 zile să o citească;
3. Se recrutează persoana respectivă, dacă a înţeles şi a acceptat să-i prezentaţi oferta afacerii dvs. MLM.
 
Un alt autor de succes este   John Milton Fogg,autor, editor, consultant şi conferenţiar, o personalitate carismatică apreciată în industria mondială a vânzarilor directe, fondatorul prestigioaselor publicaţii “Upline® - The Journal for Network Marketing” şi “Success magazine”.


"Cel Mai Mare Specialist în Network Marketing din Lume"

Acest best-seller clasic despre Network Marketing a inspirat milioane de oameni în tentativa lor de a obţine succes în cea mai dinamica industrie din lume. Autorul relateaza povestea unui tânar, aflat pe punctul de a-şi parasi afacerea, care descopera ca secretul succesului în MLM se afla în el însuşi. Este o povestire care a schimbat destinul multor vieţi. Citind şi recitind aceasta carte, aveţi toate şansele sa va schimbaţi şi viaţa dumneavoastra!

 

"Îmbogăţeşte-te încet !"

O carte care nu te învaţă cum să faci bani, ci îţi arată cum să-ţi îmbogăţeşti viaţa prin implementarea unor principii simple degândire. Cum să faci bani este un produs secundar al acestor principii!

 

Conversaţii cu Cel Mai Mare Specialist în Network Marketing din Lume

Este continuarea best-sellerului "Cel Mai Mare Specialist în Network Marketing din Lume". Aveţi ocazia să  descoperiţi adevărurile care guvernează miezul afacerilor Network Marketing, fundamentele succesului în aceste afaceri şi sistemul original de duplicare pentru dezvoltarea reţelelor de marketing. Veţi cunoaşte aspectele memorabile ale vieţii şi gândirii personajelor din această carte, ceea ce vă va conduce cu siguranţă la o nouă şi profitabilă abordare a sistemelor de marketing în reţea.


 Richard Poe


Al treilea val. O noua era in network marketing

Cartea oferă cititorului răspunsurile la probleme sale: lipsa timpului, lipsa banilor, lipsa cunoştinţelor de specialitate, riscurile asumate şi alte asemenea lucruri. Pentru că un fenomen mondial, de masă, a fost cu siguranţă încercat de nenumărate ori de sute şi mii de oameni. Este adevărat că nu toţi au succes. Dar nimeni, în afară de tine, nu poate şti dacă network marketingul este sau nu soluţia problemelor tale.

 

Al treilea val –cum să-ţi construieşti linia descendenta

In acest nou volum, veti descoperi cum puteti persevera pe calea independentei financiare si ii veti cunoaste pe cativa dintre cei care au prosperat de pe urma celui de Al Treilea Val. Veti gasi aici marturisirile celor mai de succes oameni din aceasta industrie, de la profesori de liceu pensionati la fosti pierde-vara

 

Al Patrulea Val - Network Marketing-ul In Era Internetului

Fii pe creasta valului!
Traim vremuri interesante - milioane de oameni din intreaga lume viseaza sa-si porneasca propria afacere. Poe prezice cum acest nou val, impulsionat de tehnologia informatiei va atinge o multime din acestia, care n-au luat niciodata in considerare network marketing-ul. Mai mult, el arata cum Internetul, cuplat cu farmecul aparte al contractelor personale, va revolutiona vanzarile directe, pe masura exploziei cererii de noi produse si servicii.

 

Peter Clothier este autorul primului manual destinat distribuitorilor MLM din Anglia. Opera sa este fundamentată ştiinţific, bogată în exemplificări şi prezentată într-o formă riguroasă, uşor de asimilat
 
"Network Marketing - rentabilizarea comerţului în reţea"

Scrisă în colaborare cu Trevor Lowe cartea dezvăluie cele şapte principii de lucru în MLM-Network Marketing care diferenţiază greşeala de succes, demonstrând secretul obţinerii siguranţei unui profit rentabil. Se analizează controlul cheltuielilor şi dezvoltarea câştigurilor într-o afacere MLM, printr-un management creativ şi o atitudine personalä pozitivă. Sunt prezentate lucruri inedite despre rularea acestor afaceri în Europa.

 

"Multi-Level Marketing - un ghid practic al vânzărilor de succes în reţea" (a treia ediţie)

Autorul acestei lucrări complete despre lumea incitatntă a oportunităţilor de marekting în reţea, descrie exact ce este şi ce în semană MLM, principiile care îi guvernează funcţionarea, practica afacerilor MLM şi posibilităţile de extindere în întraga lume. Peter Clothier arată, de asemenea, prin ce diferă MLM de o afacere convenţională, impactul noilor tehnologii, selecţia oportunităţilor, startul cu succes într-o afacere MLM, modalităţile de extindere a afacerii. Această a treia ediţie a devenit în scurt timp THE BESTSELLING BOOK ON MLM în Marea Britanie, fiind un ghid complet pentru distribuitorii din toate sistemele de marketing în reţea. Studiile de caz şi mărturiile unor lideri adaugă valoare cărţii lui Clothier.


Edward Ludbrook este un cercetător în domeniul vânzărilor directe şi a sistemelor MLM, care a fundamentat setul de principii ce guvernează sistemele Network Marketing. Extrem de riguroase şi documentate statistic, lucrările sale au devenit în scurt timp instrumente de lucru indispensabile pentru distribuitori, sponsori şi manageri. Edward, rezident în New Zeeland şi Marea Britanie, este fondatorul companiei Ludbrook Research International (LRI) şi reprezintă una din cele mai bogate surse de informare despre lumea afacerilor din industria MLM / Network Marketing.
 
"Marea panoramă - De ce se vor extinde sistemele Network Marketing"
Autorul explică prin date si grafice motivele pentru care se vor extinde sistemele Network Marketing în întreaga lume. Se arată tendinţele actuale şi potenţialul industriei MLM-Network Marketing, ca una din industriile cele mai putin înţelese de oameni. Se dau factorii de creştere a afacerilor MLM, inclusiv previziunile dezvoltării industriei în Europa. Capitoulul 6 tratează dezvoltaea industriei MLM-Network Marketing în România, analizând şi perspectivele dezvoltării ei în contextul globalizării economiei mondiale.

 

"Principiile Network Marketing - Cum se poate construi un venit de durată într-o reţea de marketing"

Principiile Network Marketing” este o carte de referinţa, care explica bazele activitaţii tuturor distribuitorilor de succes, fiind elaborata ca urmare a unor studii şi cercetari efectuate în numeroase companii, pe parcursul a câţiva ani. Citind cartea, veţi înva?a cum sa va creaţi un venit pe măsura aşteptarilor dumneavoastra. Daca vreţi sa reusiţi în industria cu cea mai dinamica dezvoltare din lume, trebuie sa studiaţi aceasta carte şi sa practicaţi cele 10 Principii!

 

"International Networking -Cum se poate construi o afacere internaţională Network Marketing"

Crearea unei reţele internaţionale este una din cele mai mari oportunităţi financiare din lume în zilele noastre.

Ea va deveni extrem de lucrativă, în fiecare lună, datorită dezvoltării tehnologiei comunicaţiilor şi a accesului tuturor oamenilor la informaţii. 99% din distribuitorii MLM activează doar în reţeaua lor naţională, neimplicându-se în expansiunea internaţională a companiilor Network Marketing. În felul acesta nu pot avea parte de mari succese financiare.
 

Un autor român  Dan Marius Dumitraş manager, editor, autor, conferenţiar, instructor şi consultant pentru industria de vânzări directe, specializat în Multi-Level Marketing. Este managerul şi fondatorul editurii Digital DataCluj şi al firmei MLM International Romania


"Interviu cu un lider"

Autorul relatează interviul pe parcursul a 5 zile cu Michael Bock, un lider MLM cu o bogată experienţă în afacerile de marketing în reţea. Sunt discutate toate aspectele activităţii unui distribuitor, de la începutul afacerii, până la statutul de lider, relevând secretele succesului unui om care şi-a transformat experienţa în profesiune de credinţă. Sunt prezentate modele de lucru, care se pot uşor implementa în activitatea zilnică a distribuitorilor, pentru a obţine rezultate profitabile în afacerile MLM.

 

"Drumul succesului în MLM"

Cartea, realizată sub forma unui ghid cu 7 caiete de lucru, orientează persoanele care îşi încep activitatea de distribuitor MLM, spre o afacere independentă, organizată şi profitabilă. În cele 7 capitole se prezintă cu date şi exemple practica activităţilor specifice începătorilor:
1.motivaţia afacerii, 2.planul de marketing (exemplificat prin tipul dinamic de "trepte cu desprindere"), 3.planificarea viitorului, 4.metodologia, 5.sponsorizarea, 6.profitul şi 7.instrumentele de lucru
 
Dacă până acum v-am prezentat cărţi de instruire în tehnica network marketing  va vom prezenta în continuare şi câteva cărti din categoria celor de motivaţie


Robert T. Kiyosaki s-a născut şi a crescut în Hawaii. Provine dintr-o importantă familie de profesori; tatăl său a condus Departamentul de Educaţie al Statului Hawaii. După terminarea liceului, şi-a continuat studiile la New York. Absolvind facultatea, intră în Marina Americană şi luptă în Vietnam, ca ofiţer şi pilot de elicopter. Din 1995, este cofondator al unei companii internaţionale de învăţământ, care funcţionează în şapte ţări, ce şi-a propus iniţierea cursanţilor în arta afacerilor şi a investiţiilor. În calitate de specialist în educaţie, a vorbit de la cele mai importante tribune, pe unde au trecut şi Og Mandino, Zig Ziglar, Anthony Robbins. Este creatorul jocului Cashflow, care reproduce condiţiile unei pieţe reale şi îi iniţiază pe jucători în tainele banilor.

 

Robert T. Kiyosaki – Cadranul banilor

Este o carte scrisa pentru... oamenii care sunt gata sa-si caute un drum propriu al libertatii financiare; oamenii care sunt pe punctul de a face o mare schimbare profesionala sau financiara; oamenii care sunt gata sa treaca din Era Industriala in Era Informatiei. Este o carte despre alegerea unor noi optiuni, noi directii si a unui nou viitor financiar. "Cadranul banilor" iti va arata de ce unii oameni muncesc mai putin, câstiga mai mult, platesc mai putine impozite si se simt mai in siguranta din punct de vedere financiar decât altii. Este pur si simplu o chestiune de a sti când si in care cadran sa lucrezi.

 

Robert T. Kiyosaki - Tată bogat, tată sărac. Educaţia financiară în familie

Părinţii bogaţi îşi pregătesc copiii să devină, la rândul lor, bogaţi. Părinţii săraci le spun copiilor să meargă la şcoală, să fie cât mai silitori şi să-şi găsească o slujbă bună. Însă calea de urmat pentru câştigarea bogăţiei este iniţierea în arta finanţelor. Învăţaţi-vă copiii să fie liberi din punct de vedere financiar!

În această perioadă de mari schimbări economice, lecţiile lui Robert Kiyosaki despre cum puteţi face banii să  muncească pentru dumneavoastră sunt nepreţuite! Această carte este dedicată părinţilor de pretutindeni, pentru că ei sunt cei mai importanţi profesori ai unui copil.

 

Robert T. Kiyosaki - Afaceri interactive

Desi Robert Kiyosaki nu face parte din nici o organizatie de network marketing, el recunoaste valoarea oportunitatilor oferite de acest sector si o evidentiaza in aceasta carte "Niciodata mai inainte n-a fost atat de usor sa devii bogat,” spune Robert. "Mi-au trebuit 30 de ani si doua afaceri esuate pentru a castiga educatia si experienta necesara construirii unei afaceri de succes. Sectorul network marketingului ofera un sistem de afaceri la cheie oricui vrea sa obtina controlul asupra viitorului sau financiar. "Tatal meu cel bogat m-a invatat ca unul dintre cele mai puternice concepte in lumea afacerilor este conceptul de «retea». El spunea: «Cei mai bogati  oameni din lume cauta retele sau si le construiesc; toti ceilalti cauta un loc de munca. Poti sa ai cea mai grozava idee sau cel mai grozav produs, dar vei avea succes numai daca ai o retea prin care sa-i informezi pe oameni despre ideea sau produsul tau si o retea de distributie prin care sa le poti vinde».”

 

Robert T. Kiyosaki - Cine mi-a luat banii   

„Cu cât banii se vor mişca mai repede, cu atât veţi avea parte de câştiguri mai mari, fără implicarea factorilor de risc“, spunea tatăl meu bogat. Sfaturile convenţionale pe care le primiţi în domeniul financiar sunt acelea de a economisi bani şi de a investi pe termen lung. Sunteţi sfătuiţi, aşadar, să vă blocaţi banii. Tatăl bogat nu agrea acest sfat. El ne sfătuia, în schimb, să accelerăm viteza de mişcare a banilor... nu să-i blocăm inutil într-un cont de pensionare.

 

Robert T. Kiyosaki - Ghidul investitorului

Procesul de investitie este un lucru diferit pentru oameni diferiti. De fapt, exista tipuri diferite de oameni, precum categoria oamenilor bogati, a oamenilor saraci si a celor din clasa de mijloc. "Ghidul investitorului" este un ghid valabil pe termen lung, care se adreseaza tuturor celor care vor sa devina investitori bogati si care doresc sa faca aceleasi investitii pe care le fac oamenii bogati. Dupa cum spune si titlul, cartea de fata este doar un ghid si nu ofera garantii de reusita... dupa cum nici tatal bogat nu mi-a oferit nici o garantie... ci doar indrumari.

 

Robert T. Kiyosaki – Tânar şi bogat

Veti afla din aceasta carte de ce oamenii care spun: "Investitiile sunt riscante" sunt cei care au cel mai mult de pierdut pe piata de investitii. Veti descoperi ca tot ceea ce ganditi se poate transforma in realitate realitatea voastra. Veti descoperi de ce oamenii care considera ca investitiile sunt riscante fac cele mai riscante investitii din lume. Este rezultatul realitatii lor.
Veti afla din acest volum de ce investitiile nu trebuie sa fie neaparat riscante. Pentru a descoperi care sunt  investitiile sigure si profitabile, trebuie mai intai sa va schimbati vocabularul.
Acestea sunt doar o parte din cărţile pe care vă sfătuim să le citiţi şi studiaţi pentru a avea baza teoretică pe care să vă bazaţi în drumul vostru către succes. Desigur că această bibliografie reprezintă  doar o patre din cartile care ne pot  ajuta să  cunoaştem mai bine fenomenul Network Marketing şi să ne schimbăm viaţa.bibliografia aferentă acestui fenomen se îmbogăţeşte în fiecare zi cu noi şi noi apariţii editoriale,dar trebuie să cunoastem în primul rând cărtile de bază care au devenit best-selleruri şi şi-au dovedit valoarea în procesul de instruire.

 

Mult succes şi vă aşteptăm alături de noi în fascinanta lume a Network Marketingului!